Friday, October 24, 2008

jam 1.10 am 24 syawal Jumaat 1429H

salam

tetiba terasa sgt2 syahdu
terasa byk sgt dosa2 y xmmp nk ku tangggung
dosa ku ngn ALLAH n manusia2
kalau dengan ALLAH ku xrisau sgt
sbb ku tahu ALLAH amat Maha Pengampun
insyALLAH..kerana kasihny ALLAH dkt maklukny
lebih dari kasihny Seorang IBU..IBU..IBU

'satu hari Rasulullah berkata nampak kah kamu
akan wanita itu, y sedang menyusukan anak ny
sesungguhny KASIH ALLAH terhadap Makhluk
lebih drp seorg Ibu y sedang menyusukan anakny'

adesss kalau dosa ku ngn sesama Makhluk Allah
tu la y xlarat nk pikir huhuhuhu..
kdg2 tanpa di sedari kite melakukan kesilapan
tanpa niat n maksud erm..erm..erm..
hati manusia mana kita tau...

erm in sedih mode..sedih mode
mengenangkn mati..dosa-dosa ku..
kesilapan y lalu dn akan datang..

kalau d takdirkn nyawa ku d cabut skrg
d manakah tempat ku???

So baik ku mtk maaf dulu kat semua makhluk ALLAH kt muka bumi ini...
sblm terlambat hehe >_<...
Taubat
Album : Ya Rahman
Munsyid : Opick
http://liriknasyid.com


Wahai Tuhan jauh sudah
Lelah kaki melangkah
Aku hilang tanpa arah
Rindu hati sinarmu

Wahai Tuhan aku lemah
Hina berlumur noda
Hapuskanlah terangilah
Jiwa di hitam jalanku

Ampunkanlah aku
Terimalah taubatku
Sesungguhnya engkau
Sang Maha Pengampun Dosa

Ya Rabbi ijinkanlah
Aku kembali padaMu
Meski mungkin takkan sempurna
Aku sebagai hambaMu

Ampunkanlah aku
Terimalah taubatku
Sesungguhnya engkau
Sang Maha Pengampun Dosa
Berikanlah aku kesempatan waktu
Aku ingin kembali
Kembali kepadaMu

Dan mungkin tak layak
Sujud padaMu
Dan sungguh tak layak aku

2 comments: